Jul i vårt hus!

Nu luktar det gran i huset & saffran från ugnen!
Skinkan är inköpt & de flesta klapparna inköpta.
Men många kvar & massor annat att fixa innan fredag!!!
Helgen som gått:

Fredag, julfest ute i Flisby!


Lördag Julgranshämtning:







Hittade flera fina ex! Baloo skuttade som galen fram & tillbaka för att hålla reda på Flocken :)
Essie plumsade med i snön vilket jag tycker var ritkigt duktigt!

Kvällen tillbringade jag hos Lotten som fyllde tretti denna dag :)


Hon fick tillbaka sitt blonda hår :)
Nyfiken på vad som bor i maggen :o)


Min kamera tog gjorde så alla såg ut som runda bollar i fejjan så bäst att dra in äppelkinderna..


Så kul dansspel på xbox (tror jag det va) Fattar inte hur tekniken kan se att jag dansar så otroligt fel. Ingen kordinationsförmåga alls. BARA en enda av alla som var sämre än mig... (Mattias...)

Söndag:

Häst & vagn


Pynt på bibblan, Olle glittrar än!





Klä gran & julpyssla!

Jul i vårt hus!

Nu ut med fina Baloo (som fick bada i torsdags...sådär poppis var jag då..)
Imorgon jobba & fixa klappar  & leka tekniker en stund...
Bah..att jag bara orkar byta ut mina lmapor ibland då de inte vill hänga som jag vill.. :)


Baloo efter Bad! Bäta att ha gocken så man inte fryser ihjäl ;)
Fick ingen bild på fönandet men det hade varit kul haha..



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jenny

Rättstavningsprogram ;)

2010-12-21 @ 11:43:36
Postat av: Anonym

Ge mig ett plz!!!!!!!!! :)

Stressar alltid när jag skriver här så det bli alltid alltid stavfel!

Kan knappt tro att jag hade 4 i svenska. (tom 5 i nån kurs om jag inte minns fel...)

2010-12-21 @ 18:03:11
Postat av: Anneli

Snacka om stämningsfull julhelg! Mysigt.

Önskar jag också hade lite mark att hugga en gran ifrån, ville verkligen ha en riktig i år men har fortfarande inte kommit till skott så plastisen åker väl upp mot min vilja...



God Jul!

2010-12-21 @ 19:54:33
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Jenny igen

Inget illa ment alls, tvärtom roligt med en mening som: Bäta att ha gocken

2010-12-21 @ 20:16:11

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0