Långhelg!

Haft en långhelg med söta syster, mina föräldar, mormor & ett par timmar med morbror m. fru.

Storshoppingen jag planerat uteblev då det mest är massa gallerior i Västerås med samma grejer i.
Fyndande lite Clinique, stora flaskorna till nästan samma pris som de vanliga & så fick man bonusprodukter som är jättebra att ha med i resenecesären :)
Ny skjorta, krimskrams, julklapp till Essie & Agnes hamnade också i kassarna.

Vi har mest ätit goda kakor, mat & slappat.
Igår va vi på jultallrik i konserthuset & efter det lyssnade & såg vi BoKaspers Orkester!
En riktig kvalitetstids helg.
Saknat mina små busfrön förstås, men de har haft en myshelg med Maken, Baloo har varit med oss :)


Jag & Yster, fina amaryllis i fönster har vi Svensson tjejer fixat till mormor.
Man vattnar den i stjälken, ska bli kul & höra om den håller!






Julgran...fast inte en gran :)


Baloo myser med Ysters "Lill-Åke" i maggen..




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vilken härlig helg!

2010-12-07 @ 19:45:21
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Systers sambo

Den heter INTE "Lill-Åke"!!! ;)

2010-12-09 @ 21:43:26

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0