LusseLelle..

...trots ett evigt tränande i eftermiddags hur de skulle gå & stå, tagit fram låtarna på Youtube & fixat så va Plopparna lite för uppspelta för att kunna sköta sitt uppdrag enligt planen :o)
Men söta va de & föräldrar med svärisar fick en busig uppvisning iallafall!




Essies Lucia, Olles Stjärgosse hade fått ben på fem minuter...



Efteråt åt vi jultallrik & sen glögg med Luciapepparkakor. Mammas goda & så hennes lussebullar! Mums!

Nu ska jag hoppa i sängen & klura ut vad vi kan hitta på imorgon. De där 48 timmarna är inte förräns sen eftermiddag imorgon & med tanke på att jag inte mår helt ok i maggen så kanske det finns kvar i huset.
Och dagis portar ju barnen i två dagar efter kräka.
Iallafall, såvida inte Olle fått bacillerna tills imorgon måste vi nog aktivera oss innan de river huset & jag får baka mars-marsipanfigurer en dag till...
Har bil iallafall så får nog bli en snödag nånstans!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

Jättesött lusse-tåg! Mys!

2010-12-15 @ 12:11:28

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0