Sankta Lucia

Vi e hemma jag & barnen, Essie har kräkts lördag natt & ett besök igår eftermiddag i holken.
Idag klagas det på magont från både Essie, Olle & mig själv.
Bara hoppas det inte blir mer nu :(

Vi vaknade iallafall lagom så vi hann titta en stund på Luciamorgon.
Barnen missar ju på dagis idag så vi får försöka göra det bra härhemma istället.
Lille Olle har gått i flera dagar & tränat på LusseLelle så nu måste jag hitta den så han får uppträda senare :)









Min mamma fick med lite Lussefika då hon hämtade Baloo.


Ha en Mysig Lucia därute!
Här hoppas vi som sagt på att onda magarna går över & vi kanske kommer ut en sväng i friska luften idag!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

Vilken härlig lussemorgon!!!

Glömmer aldrig mina när jag bodde hemma.

Tyvärr jobbar jag idag, men ska lussa imon istället.

Krya på er!

2010-12-13 @ 10:07:10
Postat av: Anneli

Nästan mysigare med en luciamorgon hemma utan att behöva stressa iväg till jobb & dagis, fast det är klart - just dom bacillerna är ju dom minst mysiga...hoppas ni klarar er ni andra!

2010-12-13 @ 21:56:25
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mina barn är ju lite onormala när de har magfluss, Essie kräks liksom oftast i förbifarten, sen är det inget mer med det. Bara på natten det blir jobbigt då det oftast inte hinns till toa.

Inget sen igår, men lite klagande från alla oss tre i morse, nu bara min onda mage kvar. :)

2010-12-13 @ 22:39:08

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0