Bakelsen bokad!

Känns skönt, jag var lite nervös, för min bakelse var ju till salu & det var sista exet.
Efter massor koll på hemsidor & annat så bestämde jag igår att boka den jag fastnade mest för från början.
När jag ringde drog hon i affären en lättnadens suck
"Jag har undrat hela veckan varför du inte ringt, det var ju DIN klänning!"
Och att hon sa så tror jag inte berodde på att hon bara ville sälja. Både andra & tredje alternativet hade slutat på en högre prislapp.




Provade ganska många i måndags, och det var tre som jag blev förtjust i!
Vilken det blev...det får vara en överraskning tills vidare, men ovan ser ni lite av vad jag provade!

Jag är piggare idag. Tack & Lov med båda barnen hemma!!

Håller på & funderar på inbjudningarna, vill helst ta fram alla mina papper & testgöra, men helt omöjligt med Essie & PillOlle hemma.
Funderar också på att beställa färdiga hos callgrapghen.se & sen pynta till dem lite.
Egna kostar ca 15-25kr att göra.
Klara kostar 18-25kr

Klockan 13 idag får jag ett intressant samtal. Hoppas allt klaffar ;)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vad mysigt o spännande d låter! Härligt att få planera en sån stor fest!

Vad skönt d måste vara när man hittat SIN klänning! Krya på dig! :-)

2010-02-05 @ 10:47:16
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej! vi planerar inte direkt bröllop. Men snart (1-2 år) är det dags att börja planera. Skadar inte att samla på sig inspiration..har ju som sagt en massa kvar från när vi höll på att planera -08..

Ett tips..vi beställde kort från calligraphen, och blev jätte nöjda (hann inte avboka innan vi fått dom)..Egna kort behöver inte bli särskilt billigare. Kan man satsa på annat att göra själv..

Dom har mkt fina klänningar men tycker deras personal var väldigt speciell....

2010-02-05 @ 14:27:40
URL: http://misenk.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Åh vad spännande med klänningen! Måste vara en underbar känsla att prova flera och bara känna "där satt den"!!!

2010-02-05 @ 19:32:29
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Martina

Fiiiin!!!!

2010-02-06 @ 18:36:21
URL: http://skymart.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0