Det ÄR kolapajen..

...som gär en stor som en boll i magen & helt tömd på energi.
Tog med den till mina föräldar & nu är det åtta portioner mindre men ändå halva kvar.
Och jag är helt slut, trött & mätt.

Essie & Olle fick vara hos mina föräldrar. Essie har hostat hela natten så inga skidor för henne idag heller :(
Jag & sambon åkte till A6 en sväng.
Skulle köpa hela uppsättningar vårytterkläder till barnen & skor (jackor + fodrade regnställ)
Hittade nästan inget & funderade på vad jag egentligen har här hemma.
Det blev tre par "bra att ha skor" till barnen.



och en bänk på Ikea till Essies rum. Är så trött på oredan & det opraktiska skåpet hon har så nu testar vi en bänk istället.
Sen blev det inget mer, för mycke folk & då blir jag bara irriterad & sur.

Dags att röra på fläsket & skruva ihop den där bänkgrejen & rensa ur alla bebisgrejer som blivit kvar i hennes rum.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Ja irreterad är lätt att bli när man är på A6...så varför väljer man alltid att åka dit vid löning?

2010-03-01 @ 15:25:25

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0