En busig syster...

...ja vi systrar har ju lite tokiga ideer för oss ibland.
Men det är ju så det ska vara.
LillaSysterYster har gjort en grej på eget bevåg när det gäller bröloppet.
Ska bli spännande & jätteroligt om det skulle klaffa.
Men nervöst!!!!
Kan inte säga mer just nu men detta kan leda till att alla, även de som inte är bjudna eller känner oss kan vara med en bit på vår dag ;)


Idag ska jag försöka ta mig ner till bröllopsbutiken & kolla deras klänningar. Men har egentligen bestämt mig.
Men kolla måste man ju en extra gång :)


Jag är fortfarande sjuk. Längesen det satt i på detta sättet. Idag sov jag till 11.
Essie har inte hostat sen igår morse & var inte ett dugg sjuk igår när hon var hemma med mig. Låter mer som astmahostan så hon får andas i masken så tror jag det blir bra.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Åhhh det låter spännande som bara den... det där som din syster filar på :)

2010-02-04 @ 14:33:38
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det där låter spännande. Vill gärna ha en tjuvkik på er dag. :)

Hoppas allt klaffar.

2010-02-04 @ 22:13:31
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Marlen

Låter ju spännande! (jag känner dig) ;)

2010-02-05 @ 13:16:40

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0