Lätt & Fätt :)

Ska börja rivstart på måndag, har ett x antal kg att ta bort innan the W day :)
Funderar tom. på att köpa träningskort. Men om jag skulle göra det är jag desperat....

Ikväll blev det en god, enkel, billig & fet middag. ( Bäst att väga in sig på söndag med höga mål ;) )
Helgrillad kyckling i ugn, fylld & smord med vitlök, kryddor & smör. (19kr)
Potatis klyftor i chilisås.
Jag har aldrig ätit nåt liknande ute, så det tar jag som eget recept.
Dela potatis (så fast sort det går att hitta eller färskisar) i klyftor.
Koka tills de är halvklara
Stek en liten stund ihop med salt, peppar, basilika & skivade tomater.
Häll på grädde, chilisås & tomatpure.
Låt koka en stund.

Potatisarna ska liksom koka klart i denna röra, men får inte bli för överkokta.
Det är hiskeligt onyttigt, men så gott!!



Essie & Olle har showat för mig idag:


OlleBlöjBus & EssieTuffTjej

Längtar till Melodifestivalen imorgon!!!

Sen hunden då...är han knäpp eller är han knäpp?!


En hund på tv. Fåret Shaun ser förresten ganska impad ut också ;)

Dags för Lets dance igen, sen lite Villatv (solsidan)  & Glass!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Det lät väldigt smarrigt :) Häng med mig & Anna till sporthallen ;) as kul att träna ju :)

2010-02-06 @ 10:13:57
Postat av: Mia

vilka härliga ungar! det går bra att sy in klänningen då?? :)

2010-02-06 @ 11:04:34
URL: http://misenk.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Maten ser läskigt god ut ;-)

Och vilka stjärnor som showar - underbart!

2010-02-06 @ 12:21:04
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Jessica T

Vilka underbara bilder på barnen! Olle vill vara som Essie det syns. Så fina.

Och var gör Baloo. Haha. Kodak-moment!

2010-02-06 @ 21:28:45
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0