Måndag hela veckan...

Veckorna rinner verkligen iväg.
Bara snön som stannar & det får den gärna göra till mars. Sen ska det säga plopp så ska det vara vår på en dag :)

Idag är jag pigg igen. Bara hosta som är kvar men det kan man stå ut med.

Mamman min är hos mormor som flyttat i helgen så Baloo fick vara med mig på jobbet idag.
Han var ett poppis inslag & har nog inte fått så mycke gos på länge.
Men nyttigt för honom att hälsa på massa okända.
Han är ju lite reserverad så behöver träna på att man inte behöver vakta sin veka matte jämt.
Fast hälsa-dumheterna pysslar han mest med hemma så det är väl här vi behöver lite mer träning.
Han står & glor som ett fån på den som kommer & ibland om jag inte är precis i närheten kan han morra lite om nån kommer för nära i hallen. Sen är det som han kommer på sig själv, skäms & hälsar som vanligt. Han gör inga utfall eller så men en del av mina vänner tycker han är lite otäck, och det ska jag ha respekt för  & inte vifta bort.
Kanske ska be er alla komma hit & test hälsa :)

Nu kom vi precis in från en runda med Becca, Hajas & Mixa. Baloo har dragit mig runt kan man säga. Han vill fram till Hajas, samtidigt som han inte vågar, nu var det längesen de träffades så vet inte om Baloo fattade att det faktiskt va "farliga Hajas". Vågade testa heller för det kan ju bli att Baloo svarar på Hajas hajbett & det hade vi inte tid med idag ;) (Hajas gillar inte anra hanhundar & går de på honom får de ett rejält tjuvnyp, det har Baloo fått tidigare & har sen dess alltid hållt sig på avstånd)

Nu blidde det mycke hund.

Jag har bakat GI-limpa så det får nog slinka ner en bit av den....


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Skönt att du har piggnat till.

Recept på GI-limpan: var har du hittat det?

2010-02-09 @ 14:09:34
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0