Nya skor kanske...

Två steg bak & ett fram, onda vader & vrister som gör ont.
Hm...
Ja, 50-kronors snowjoggers kanske inte ör de mest fotriktiga att gå powerwalks i vilket jag gjort senaste tiden i dessa.
De är ju varma & rosa.
Mina huggiesfår är för hala att gå med.
Igår konstaterade jag att deet får vara slut att dra på de rosa. Hälen existerar knappt längre vilket gör att tårna ligger högre när man går.
Inte bra...
Så idag fick de gamla godingarna vandrarkängorna & ett par raggisar åka fram igen.


Imorgon är jag ledig!! Ska bara päsa & städa.
Essie ska på teater mellan 10-11:30 är Olle pigg blir det stan en sväng, annars inget med det.
Han var röd som en tomat runt kinderna idag, pipig, hostig & lite gult i ena ögat när jag hämtade dem,  så det blir nog feber också inatt...


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0