Ordningen återställd!

Men ser ju på nätet att det är många många som sitter fast ute i landet pga inställda tåg.
Jag hade nog grym tur för när jag kom hem var det ju snökaos igen & vi häll på att bli stående utanför Forserum med tåget.
Tågchaffisen (som var min snälla granne som uppdaterat mig om tågläget hela helgen..TACK!!!) fick ut & skotta växeln.
Frusterande det där med förseningar, visst det är KAOS läge & svårt att skylla på nån, men lite bättre information kan väl ändå SJ fixa fram.
Det som var så retligt va att man inte kom in på hemsida, sen huxflux så gick det.
På tavlan på stationen stod det inte inställt på alla tåg, & det gick boka biljetter till avgångarna som skulle gått.
Det kunde väk inte vara så svårt att spärra bokningsidorna?
Jag ska forska lite i om man får nån ersättning, men jag tror inte det.
En semesterdag för att man inte kunde komma hem i tid känns ju trist att använda till detta.

Nu sitter jag här till slut & det var glada barn jag hämtade på dagis när jag lämnat av mina väskor & en helt slutkörd hund här hemma :)
Essie har nog trott att jag suttit fast i en snödriva, igår  hade hon sagt till sambon "att mamma kommer inte idag heller, för det är fortfarande snö"
Ja, det var ju tur att jag slapp vänta ända tills ALL snö är borta för det lär ju dröja ;)



Essie skulle gå ut tänkte hon, då tog Olle själv på sina skor & tog ett av mina linnen som låg i resväskan som halsduk...

Imorgon jobbdag!





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0