Sjuk..

Kände mig lite förkyld igår.
Imorse vaknade jag som en klubbad säl.
Inte roligt. Sovit till nästan nu, men ska nog byta ryggläget i sängen till soffan.

Jag har fortfarnade ingen bra lösning på vårt problem :(
Kan säga som så att vi har bokat datum, kyrka, catering & lokal.
Sen ville vi byta till ett annat datum, då skulle vi slippa ta catering & få egenlagad mat, samt de vill vill ska hjälpa till kan hjälpa till då. 
Det skulle spara massa pengar & få det lite mer som vi vill ha.
Problemet är bara att antingen är lokalerna upptagna eller kyrkan på de andra datumen. Har de vägkyrka så har de visst inga bröllop.
Det vore väl bara trevligt för en förbipasserande att hamna mitt i ett bröllop?!
Nu har jag valet att vi står fast vid första bokningarna, eller byta kyrka. Vilket vore lite tråkigt.
Men vad ska man göra?!
Idag skulle jag kolla på klänningar här i stan, men så som jag känner mig är det nog inte läge att gå ut nånstans.
Är lite nervös att "min" klänning nu hinner bli såld.
Den jag fastnat för finns bara i ett ex & den ska säljas för halva ordpriset..(det är inte den på gårdagens bild )
Kanske ska be nån kollega åka till butiken & bomma igen den tills jag blivit frisk :)

Fick för en stund sen det gladaste sms jag fått på evigheter.
Liam i en barnbilstol!
De är på väg hem!
6 månader & 8 dagar om jag räknat rätt tog den förlossningen ;)
Kakan är nervös, men lyckligare mamma får ni leta efter idag. Äntligen få de mysa själva, hela lilla familjen. Hemma!
Ska bli spännande att få en hemmarapport ikväll, hälsa på får jag vänta med tills de installerat sig & jag är frisk igen. Baciller ska han ju passa sig för lillegubben.

Det var hemskt vad denna förkylningen stoppar mig idag....Gonatt!









Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Ush då. Har du blitt förkyld nu. Krya på dig. Hoppas du får DIN klänning. Och att allt löser sig så att det blir som ni vill.

2010-02-02 @ 17:03:24
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Micka

Samma skit Förkylning här ! :( kännns så tråkigt att vara såhär orkelös.



Krya på dej ! Så får vi se om vi syns på Söndag då.

2010-02-02 @ 17:29:25
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Meningarna om Liam gör att tårarna trillar...

Gud va härligt att de får börja sin nya resa på hemmaplan.

Hoppas att du kan uppdatera lite så vi får veta hur det går...



Är butiken i Jkpg så kan jag bomma igen den.. Hur många plankor och spikar tror du att jag behöver?

Eller är det bättre att kidnappa den som jobbar i butiken???

2010-02-02 @ 17:48:56
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Krya på dig vännen :)

2010-02-02 @ 17:50:50
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Instämmer... man har ju följt Sara o Liams resa genom dig o det är ju så fantastiskt härligt o höra att de äntligen har fått komma hem!! Gläds med dem =)

2010-02-02 @ 19:19:21
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fantastiska nyheter gällande lille Liam! Vilken glädje.

Jobbigt med valen ni har kvar, hoppas du kommer fram till ett beslut som känns bra trots att ni kanske får vika på något. Men allt får inte vara för perfekt heller, då blir det nog inte roligt ;-).

Krya på dig!

2010-02-02 @ 19:29:16
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0