En GLAD tur i en ambulans....

Ringde Kakan vid 10, inget svar...
Jag tänkte att det var ju inte så bra...
Sen ringde jag på lunchen. Då gick signalen fram & Kakan svarade Hallå.
"Hej...vad gör ni?"
"Åker Ambulans"
Kakan lät jätteglad!!!
Jag har aldrig pratat med nån som åkt ambulans som varit så glad ;)

De är tillbaka på Ryhov nu...så det är klart att det var en kul färd med den snygge (?) föraren från cellen i Linköping till friare trakter...
Hemlängtan hägrar!!!
Jag hoppas verkligen att lördagen som kommer innebör det sista sjukhusbesöket hos Kakan & Liam för min del.
Sen vill jag bara träffa er hos er eller hemma!!
Liam fyller 6 månader idag! Så stort GRATTIS till min älsklings-lill-prins!

Idag har varit en bra "fredag" lunch på stan & ikväll har jag varit hos Smullan med Anna på god mat & vin.
Imorgon ska jag bara päsa & planera ;)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Åhhhh va jag håller tummarna för den lille kämpen och hans familj. Hoppas verkligen att de får åka hem nu...

Grattis Liam... (jösses vad tiden går).



Lycka till med all planering.

Hur blev det, vilken väg kör ni på????

2010-01-29 @ 10:30:38
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0