En present...

...kom sambon hem med igår. Som jag antar han ska läsa för mig om kvällarna?!


Jag förstår verkligen inte vad han menar med såna presenter?!?

I förrgår såg jag filmen "Den sköra tråden" på datorn. Grät & grät & grät.
Den var fin & bra vinklad, men hade nog sett lite mer av barnen & deras vård än läkaren & hans barn & barnbarn. Men jag tror meningen va att vinkla att även en läkare har ett vanligt liv :)
Situationen med sjuka barn är ju extrem.
Vi som inte varit där kan nog knappt föreställa sig.
Men hamnar man i sån situation så klarar man sig igenom det på nåt vis..genom nån slags dimma.
Under min väns resa med Liam, har jag försökt läsa på, prata ofta med dem & hälsat på.
Tyvärr har det där med hälsat på varit alltför lite av, men Liam har ju fart fram & tillbaka mellan olika ställen så när man planerat att åka så har de förflyttat sig & då har det inte varit läge med besök.
Men imorgon ska han operas igen för att få en ny shunt, så snart är de nog tillbaka på Ryhov innan hemfärd.
6 månader...
Kan ni tänka er själva att inte varit utanför dörren med ert barn på 6 månader utan bara varit på sjuksalar?!
Men han är stor & stark så allt har gått bra iallafall tycker jag. Och det är ju huvudsaken, att Liam blir bra nu!

Min fina Baloo har hittat ett nytt eget arbete när vi går hem från min mamma efter mitt jobb.
Han ska absolut bära min handväska.
Den bär han så stolt så han nästan spricker. Brukar hålla den superfint tills vi nästan är hemma, då förvandlas den visst till en leksak...det tycker jag inte om.
Fota honom var dock svårt...


Bus med väskan :)


Min vackra!! Bilden från en på sambons jobb som fotade vår trädgård i somras.

I helgen ska göra nåt kul & tjejigt ;) Återkommer om det imorgon!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Bra gjort Rille! De e bara att kasta in handuken syster jävla anama och järnvilja e allt som behövs! bryt med dem och sluta på stört!



mamman skavallrade om din tjejiga grej, kul tycker ja!

2010-01-21 @ 20:00:13
Postat av: Lindha

Näeeee...det skulle ju bli en Överaskning till dig att jag skulle med ,)

2010-01-21 @ 20:11:36
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Jessica

det var en fin bok :)

Hejjar på dig Lindha. Visste inte ens att du rökte...



En UNDERBAR bild på Baloo från i somras. Vilket ljus!

2010-01-21 @ 23:46:27
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Visste inte heller att du börjat röka igen efter barnen. Men det här kommer du att klara fint... Heja heja heja!!!!



Såg dokumentären igår och oj vad tårarna sprutade. Inte klokt vad berörd man blir...

Och herregud vilken kämpe lille Liam är =)



Nåt tjejigt låter najs... hoppas ni får trevligt.



Kram

2010-01-22 @ 07:23:54
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hihi den där boken tänkte jag köpa till barnen för jag tycker "Tummen" är söt, men så funderade jag en gång till - en bok om rökning?...nej...;-). Fast om man har en förälder som röker så kanske det kan bli lite ur utbildningssynpunkt "hur mamma har det just nu"...haha

2010-01-22 @ 18:44:45
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0