Ett skojigt kalas!!

En ny trettiåring har sett dagens ljus....


En dröm att på cheerleada på bänken blir sann!


Supergoda smörgåstårtan! Smask!!!


Hemma väntade en kelig Baloo.
Tyckte lite synd om mina paranteser att ha honom inatt också när hela kusinskaran, min bror med fru & syster också bodde där i helgen. Söta pappa hade gått ner med honom hit på kvällen.

Idag har jag slappat, städat & sen varit hos mina föräldrar & lekt med barnen. Mysigt.
Nu inväntar jag en god pizza som ska hämtas. Är helt otroligt hungrig. Förstår inte alls hur jag kan vara så hungrig idag när jag åt så mycket gott igår?!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Härligt att ta ut svängarna någon gång, tänker på dansen a la Coyote Ugly ;-)

Smörgåstårtan går inte av för hackor...gud så gott!!!

2010-02-01 @ 12:20:24
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0