Lite shopping & "nya" skor :)

Ojojoj vad veckan gick fort.
Knappt hunnit sitta på gumpen så ikväll är det skönt att det är fredag för min del!

Städat med vår "brändgrandammsugare" sambon dammsög ju upp en bit kol förra veckan så det började brinna i den. Påsen var full med barr & hundhår...yammi....men får väl köra ett par gånger & se om det försvinner.

Tog en lite tur på lunchen förbi Make up Store. Ligger alldeles för nära jobbet nu när de flyttat...


Halva priset för borsten & ögonskuggan. (den är lite glittrig, syns ej på bilden.) Puder var det inte rea på det, men det har de ju aldrig.

I julklapp fick jag & Essie fina väskor av mormor, Essie drar runt på sin överallt. Så fin. Tack mormor!!



...och när mamma var hos mormor sist hade hon med fina skor hem till mig från henne.
Måste fråga när de är köpte, men det måste vara minst 25 år sen. Har inte sett mormor i klackskor på många år.
de orange kanske från 80-talet? De vita vet jag inte...


lite roliga till rätt kläder.
Tack mormor!!

Imorgon är jag ledig med barnen & det ser jag fram emot. Det blir pulkarace & fredagsmys!!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Vita skor har man ju på bröllop ;-)

2010-01-15 @ 07:39:27
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0