Oj vilket väder!

Kom in från en tur till dagsi för att hämta Essies bortsprungna skor!
Igår när vi skulle hem, var de spårlöst borta. Sen ringde hon som jobbade & då hade ett nattisbarn tagit fel in till Nattis.

Baloo fick testa att dra lite idag igen.
Det var rätt tungt men han kämpade på.



Snart kommer sambon hem!
Då ska jag ner på stan, eller det lilla som finns kvar...
Köpa lite blommor, för tullisar måste man ju ha till helgen!

Ikväll hade jag tänkt att basta, men nu skulle visst sambon & kolla på de där bakgårdsbebisarna som spelar i sporthallen idag, så kanske tjejfilm & nåt gott att äta med Essie istället för mig.
Lite läskigt att basta nere i källaren när man är ensam hemma & barnen sover uppe.

Krångelvägen eller den enkla...inte bestämt oss än...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Ja det var en härlig dag idag. Hoppas du hittade några tullisar. Så fint!

Trevlig helg

2010-01-29 @ 17:08:52
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0