På väg till partajj...

Klar i tid! Otroligt. Hinner tom blogga lite innan vi ska på 30-årsfest hos Becca.
Barnen & baloo lämnade hos mina föräldrar där även kusinerna huserar i helgen :)

Igår var det en riktigt fredagsmyskväll.
Jag & barnen kollade på Lotta, åt chips & mös.
Båda var i säng innan 20:30
21 kom Em med mat & tjejfilm. "Dumpa honom" en kille skulle inte fatta nåt, men vi tjejer....vi vet att det är precis så. Dock har jag nästan glömt hur det var att vänta på sms/mail. sambon min har väl skickat sådär 10 st till mig under dessa år. Nån mail har han inte ens mer än på jobbet :o)





Idag tog jag med mig Kakans mamma & en annan kompis till henne & Liam på Ryhov.
Semlefikade & kollade igenom alla bilder på Liam sen han föddes!
Tisdagen som kommer hägrar....håll alla tummar & tår & annat att det får bli så nu!!!




Gah vad irriterad jag blir nu...går ej ladda upp bilder så det får ni var utan idag igen...




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0