Senila jag...

...ibland tror jag att jag har nån slags hjärnmask som äter upp mitt minne.
Korttid som långtid...

Glömt som jag kom ihåg sen idag:
- en grej på jobbet - fixade sig dock utan att kunden märkt min glömska... ;)
- TV-dokumentären som jag så fruktansvärt gärna ville se & hade kollat upp flera gånger när den va..
"Den sköra linjen" på SVT om prematura barn.
Repiser finns, men hittar inte när de går.
Man kan titta på SVT play också: http://svtplay.se/v/1842012/dokumentarfilm/den_skora_traden?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1842012/sb,p115254,1,f,-1
- räkningar...det damp ner TVÅ påminnelser i veckan. Tyckte väl att det fattades några i november...
- Min mobil...

Vi var på Avantar ikväll, man ska ju stänga av telefon helt.
Jag hade dock fuskat & satt den på burr eftersom sambon & Smullan var sena.
Efteråt när vi gått ut vart den spårlöst borta.
In igen & leta. Vände ut in på jacka väska & shoppingkasse...
Ingen telefon.
Krälade på golvet bland popcorn, papper & säkert äckligt snus...
Ingen telefon.
Sen när vi ringde, så hördes ju ett burr.
Men bara jag som hörde.
Kollade i papperskorgen..ingen telefon.
Tillslut fattade jag att burret kom från min jacka...& se, där fanns en extra liten ficka som jag inte minns fanns där innan bion..

Jaja...senila jag, vi får se hur detta slutar...

Bäst att betala den där elfaktura så vi inte blir avstängda & jag glömmer bort varför..



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Ja ibland är man helt Lost !

2010-01-18 @ 21:57:46
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Sussi

hahaha!!

vad tyckte du om filmen då?? jag tyckte väl sådär men det hade varit coolt att se den i 3D!

2010-01-18 @ 22:24:58
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Kollade upp när reprisen går och den har gått några ggr men du har chansen att se den om du kan någon av de här tiderna

SVT2 Torsdag 21 jan 2010 kl 16.20 (jag spelar in och ska kolla ikväll)

SVT2 Lördag 23 jan 2010 kl 13.00

SVT24 Lördag 23 jan 2010 kl 23.00

2010-01-21 @ 15:59:02
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0