Vinter!

Vilken vinter det är!
Till & med i götet var det snö & pulkavänligt!

Ledningen hemma som frusit tinade upp ganska fort så sambon & barnen kom till oss på eftermiddagen.
Då åkte vi massa pulka, åkte skridskor & grillade korv.
Igår kväll var vi hemma hos syster allihop, åt gott grekiskt & spelade Buzz.

Olle stoppade vi ner i resesängen kl 20:00 då var han helt slut.
Trots tre vilda barns lekar, Buzz ljudet & lite allmänt skrålande sov han som en stock.
Kusinerna hade så roligt. Underbart att de är så pass jämngamla så de verkligen leker :) Speciellt Essie & agnes då. (Skiljer bara 3 veckor på dem)

Imorse sov barnen längre än oss...
Vilket gjorde att jag tror inte Syster blev överaskat väckt på sin födelsedag?!
Tyckte jag såg henne runt 8:15 smyga in på toa.
Olle vaknade 8:45, så först då kunde vi ju in & sjunga för henne med mackor, ljus & paket såklart :)

Sen åkte vi till Mölnlycke igen. Pulka, skridskor & korv på schemat.
Hemma hos bror åt vi sen massa goda semlor som C bakat. Smaskens. Perfekt att fylla upp magen med innan hemfärd ;)

Kort blidde det inga med min kamera. Glömde den tyvärr & hann inte ladda över systers.

Imorgon ska jga visst börja jobba 80%
Ångrar mig!!!
När jag skickade in till FK förra veckan såg jag att vi hade 95 dagar kvar på Olle (ej fjuttdagarna, utan de riktiga)
Så frågan är om jag inte ska jobba 60% hela detta året, eller om vi ska spara till barnen är lite större & vara lite långlediga nån sommar.
Lite klurigt....
Men testar 80%, hela fyra dagar i veckan ;) ett tag & känner efter.

Vet att det är flera av -08:na som börjar på dagis nästa vecka eller inom snar framtid.
Lycka till med inskolningar & jobb!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Ja visst är det vinter, och en riktigt fin sådan med. Härligt att ni ahr haft det bra. lycka till med jobb nu. Och tack ;) Allt går nog bra.

2010-01-10 @ 23:46:30
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack detsamma! Ni har ju förvisso redan skolat in men det blir ju lite mer tid för din del nu då.. Vi börjar på onsdag - o nu när man ser tillbaka så undrar man ju vart den här mammaledigheten tog vägen??



Kram

2010-01-11 @ 08:41:24
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Heej :)



Ja visst finns det många som jag själv tycker har konstiga sätt att se saker och ting på!

Men kanske tur att alla inte tycker likadant, synd bara att de vill få andra att må dåligt av deras åsikter!



Tack :) Efter att ha gått igenom detta så har jag mognat och fått erfarenheter som ingen människa egentligen borde ha :/



Haha det är en kille och tjej ;P

Du skrev "grattis till dina småtjejer"

Inte lätt att hålla koll på allt ;D



Hälsa gärna till din vän!



Kram på dig!



2010-01-12 @ 08:49:41
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0