Så fiiiiin!!

Visst är han väl tjusig min Lillskrutt!







Becca var här också & lekte spöke tidigare
Baloo är två år nu & har kommit i andra könsmognaden. Han morrar tyvärr åt en del människor, speciellt när de komme framifrån in på tomt eller hos mamma & vill klappa honom.
Vi måste absolut jobba bort detta men behöver ju då hitta orskaken, osäkerhet eller vakt.
Vi ska iallfall börja med att de som kommer hit eller till mamma ska kasta in godis till honom utan att gå fram till honom. Då kan beetende vända att det är roligt & man får gotter istället för att han väntar på att bli "störd".
Låter kanske värre än det är, men jag känner att detta måste bort med tanke på alla ungar & annat folk som är hos oss. Han visar aldrig nåt mot barn, dem struntar han helt i & de får komma & gå som de vill både ute & inne.
Han gör inte så om jag är med ute på tomten, men det har hänt att jag sett han stelna till & känt morret på väg när vissa personer vill hälsa på honom framifrån.
Så lite att jobba med, funderar även på kastrering då en del av detta kan försvinna & kanske han tokighet i tikar kan dämpas lite..


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Han är väldigt fin din vovve :)

2010-07-07 @ 21:58:15
URL: http://memystella.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0