Vilken sommar vi fick!

Jisses vilken solig helg vi haft!

Köpte en ny kamera, Nikon D3000 med VR. Bröllopsresent från Makens (älskar att skriva Maken...) föräldrar. Jag tyckte det dög åt oss. Kan ju alltid snoa pappas värstig när jag lärt mig ;) och nu räcke pengarna till lite extra utrustning också.







Såp nu är det bara att träna & gå på kurs i september om det finns plats kvar!
Ska köpa ett objektiv till också.

Imorgon lite extrajobb...känns sådär, men nu är det kort om folk så då får man vara gullig & ställa upp.
Längtar efter en kväll med lite dåligt väder så jag hinner skriva klart bröllopsdagen & sortera alla kort som ska framkallas!
Väntar ivrigt på bilde i tidningen, fotografen ordnar med det & vi har ingen aning om vilken slags bild han väljer :)
Gav han fritt val men gärna nån glad med barnen också!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Ååh vilka fin fina bilder!! Kul med fotokurs, skulle jag också vilja gå så vi kanske kan gå tillsammans?? Säg till när, var och hur bara!!

Ska vi ta bion på onsdag?? Jobbar kväll på torsdag och fredag..

2010-07-05 @ 09:16:29
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Hasse

Så nu får jag konkurrens om fotograferingen hemma hos er ;)

Bra köp, den är typ samma som min kamera men nytt namn.

Vi får fota lite i sommar och jämföra =)

Kram

2010-07-05 @ 10:08:21
Postat av: Gabriella

Hmmm bra att jag läser i rätt ordning... hade ju sett när kursen var om jag läst detta inlägg först.

2010-07-06 @ 08:57:47
Postat av: Anna Giss

Jag vill oxå gå kurs!!

2010-07-06 @ 20:34:27

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0