Midsommardröm

Kan inte med ord beskriva vilken dag vi hade igår!
Allt, precis allt, blev sådär perfekt som man bara fantiserar om.

Känslan är mäktig & stor!

ALLA gäster ska ha så himla stort tack för vad ni gjort för vår dag!
Alla tal, ord & tankar, allt fint ni ordnat till festen & för oss.

Vi känner oss enormt tacksamma för att vi har en så fin undebar familj & våra påhittiga fina vänner!

Lite bilder från dagen, tror de säger mer än ord! (ni får kolla på facebook, lägger in lite fler där senare.)




Vigsel Kulla kapell.
Barnen lite suddiga. men enda bilderna jag har hemma på dem idag!

<
fotografering hos Hasse Bengtsson Focal Foto, detta har dock kompisHasse tagit som var med & hjälpte till & fotade med sin kamera också.


Mingel på Odd Fellow


>
bröllopsdans, om det var vals går ju diskutera ;)

Sen fick vi en hemskt rolig överraksning av fina vännerna Jossan & Håkan.
En alldelses egen lite konsert. 
En  tjej från Eksjö som jag glömt namnet på men hon spås bli ett riktigt stjärnskott. Jättevackert & fint!
Och så var det marcus Örhn som sjöng för oss. , först en Ugglalåt, helt underbart, sen svidade han om till Noice kostymen & rev av några av deras låtar! (han har spelat med Noice)




!

Vi & alla fina gäster!
Vi fick en undebar nattpresent av våra föräldrar i form av bröllopsviten på Vaxblekargården i Eksjö.
Där väntade champange, bubbelbad, kex & ostar.
Hur fint som helst & den sängen med lakan & kuddar hade mer än gärna fått flytta hem till oss.



Så det var lite på vår underbara dag!!
Bland alla 650 bilder som Hasse tog igår hittar jag ingen där ringen sysn ordentligt. Så den får jag väl visa senare!


Tack alla som var med, som såg oss, som skickade sms, mail, Postogram & gav små presenter.

Jag har bara ett problem just nu.
Ett paket från en AnnMarie & Gunnar, med en porslinshund i.
Vi vet inte vilka det är. Inga med dessa nman var med på festen & ingen har tagit emot detta paket för att ge oss.
Men det är nåt med hunden...jag kommer nog komma på det snart!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Ja er dag verkade ju varit precis så fantastisk som ni ville. Jag ryser när jag tänker på hur vacker du var... var tårögd under vigseln.



Jag knäppte ju några bilder men kameran fick fnatt och många blev suddiga. Men några har jag iaf :)

Ser fram emot att få se fler bilder sedan.



Och lilla Essie... vet inte hur många ggr hon frågade om inte Nova kunde gå med henne fram i kyrkan, för det skulle alla barnen göra. Hihi, så söt :D

2010-06-26 @ 22:57:18
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken underbar dag och så FINA ni var/är.

det var roligt att lyckas tajma parken så bra så ajg fick en skymt av er.

2010-06-27 @ 08:54:40
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Tackar för de fina bröllopet! Ni var underbart vackra i kyrkan å festen var jätterolig och bra! Stor kram till familjen Hjälm!

2010-06-27 @ 10:44:14
Postat av: tessan

åå vad skoj att se lite bilder, vad fina ni var allihopa :)



grattis ännu en gång :)

2010-06-27 @ 14:48:12
URL: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/
Postat av: Linda S

Vad ni är vackra! Jättefina kort! Kul att få se!

Vi mötte den lilla hästen när vi gick hem. Synd att ni inte var med då, så vi fick se er!

Grattis igen och ta hand om varandra! :-)

2010-06-27 @ 19:00:53
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Marlen

Gud vilken vacker brud! blir helt i från mig! & själv sugen på att gifta mig :) underbart verkar ni ha haft det.

2010-06-27 @ 19:33:41
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Anneli

Stort grattis från mig!!!! Har varit datorfri i helgen så det blev ett sent sådant. Vad underbart att allt gick som det skulle, ni är megavackra!!!!

Lycka till!!

2010-06-27 @ 20:24:58
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0