Pappersgöra.

"Förbipasserade fick dator & skrivare i huvudet"
Den rubriken hade det lätt kunnat bli efter gårdagens bestyr.
Jag & sambon åkte till Syster för programtillverkning.

Följande problem uppstod:
Jag har nytt wordprogram i min dator, Yster har ett gammalt & det gamla tål inte det nya & kastade om hela programmet & vägrade att göra det fint.
Efter mkt bråk & bök fick vi iallafall till min dator till skrivaren.
Fixade till alla stavfel, klippte klistrade & donade.
Spara!!!
Göra en ändring & huxflux är alla ändringar putsväck. Uppätna av nåt lurt i datorrymden.
Då hade vi hållt på från kl 15 nu var kl 20

Hade det inte varit galler för fönstret hade datorn åkt ut genom rutan!

Men till slut fick vi till det & gav upp för kvällen.
Mötte upp Svägerskan & åt världens godaste mat!

Spansk Paella med tapas: Musslor, korvtallrik, Hallomi med bacon & bläckfiskringar.
1 kanna Sangria & 2 liter öl. (ja inte per person utan på fem)  Endast 180kr / person!
Jag har tyvärr glömt namnet på resturangen, men ligger på Linnegatan.





Eftersom Götets kända "creperia" ligger mittemot så kunde vi inte motstå att äta efterätten där, trots regn & att stackars Systers sambo inte kan äta pannkakor.


Pannkaka med Nutella/nötter & pannkaka med hjortronsylt & camenberost.
Mums mums!! Stackars J som inte fick smaka ;)

Idag fortsatte vi kampen mot word/skrivare & kryptiska PDF-filer.
Men till vår stora förvåning funkade allt helt smärtfritt!
Så nu ligger allt klart i sin lådda & inväntar att få läsas & sjungas ur!


Innehållet får ni inte tjuvglutta på :)

Efter en snabbis på Ikea åkte vi till Bror & Svägerskan. Där bjöds det på fingrill ala Weber med oxfile & massa gott till! Gissa att vi är proppmätta efter dessa två dagar?!!



Söta Kusin Agnes i sitt kalashår! Så gulligt krulligt!



Ett stort TACK till min Syster som hjälpt mig med allt pynt & pyssel!

Och en extra stor varm kram till min Bror & Svägerska. Alla tankar hos er!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Sötaste Agnes

2010-06-14 @ 15:23:10
URL: http://memystella.blogspot.com
Postat av: Anonym

La Sombrita! REkommenderas till alla, men brukar tyvärr va fullt å fylla..



Men Götet bästa mat e i Mölnlycke, på brors weber å C i köket! Mums!!!

2010-06-14 @ 21:46:51

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0