Sommar sommar sommar...

Håll i dig tre veckor till nu bara!!!!

Om vi får såhär mycke äppel på detta lilla träd i höst...så kommer det gå sönder.



Haft en härlig dag!
Imorgon åker sambon till heslingborg. Ångrar ihjäl mig att jag inte fixat barnvakt. Då kunde jag tagit med mig kompis ner & vi kunde turat till Helsingör. Göttat i solen & shoppat det sista alkoholhaltiga till bröllopet.
Men det är lite typsikt mig att komma på sånt dagen innan.

Ikväll har vi grillat & spelat spel ute på altanen!



Nu måste jag tvinga sambon sortera tvätt. Annars mpste jag göra det själv för det är saker jag behöver där i korgen.
Jag avskyr verkligen att vika in tvätt. Finns knappt nåt tradigare än det när det gäller hushållsjobb.

Sen blir det lång runda med Baloo, det behöver vi efter en sån här gottedag! ;)

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0