Avskaffa rosa...

...köpte en jättefin vårjacka till Essie idag.

Hon förvandlades till Hulken när hon såg den & den flög all världens väg.
Den var ju grön.

Sambon berättade sen att de diskuterad färger idag, och Essie hade då sagt att hon "avskydde grönt".
Fel dag att köpa en grön jacka...

Så ska jag ge mig & byta till en rosa/röd eller ska jag ha is i magen & hoppas hon kommer över sin hatfärg när snön är borta?!




Nu blir det en tidig nattning för egen del.
Essie har hostat massor hela helgen på nätterna så helgsömnen är störd.
Igår kväll hostade hon massor, gick upp till henne & då hade hon kräkts i sängen & somnat om.
Hon var inte lite arg när hon skulle duscha. Förstår inte hur en så liten plutta kan bli så arg & stark.
Somnade om fort hos oss, fick vara hemma idag med sambon  i hopp om att få komma till barnmottagningen.
Bäst att kolla så det "bara" är krupphosta & inget annat. Imorgon fick hon tid.
Knappt någon hosta idag & ingen ikväll så förhoppningsvis har det gått över tills imorgon. Men känns bra att kolla upp det så hon inte behöver nån annan medicin än ventolinen.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Åh gud va söt! liknar den Stellis hade i våras. Var har du köpt den?

2010-03-02 @ 07:42:30
Postat av: Lindha

Lindex tyckte den var urfin!!

2010-03-02 @ 08:22:30
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nämen gillade hon inte den fina, fräscha & våriga jackan!? Bra med stark vilja dock ;-)

2010-03-02 @ 12:29:26
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Supersnygg jacka ju. En enfärgad rosa mössa till kanske funkar som muta...

Ananrs hade jag nog bytt till rosa/röd om det är det hon vill ha. Oscar har vägrat vissa kläder och då¨är det trista pengar.

2010-03-02 @ 13:16:28
Postat av: Anonym

det går jätte mycket kikhosta i nässjö just nu.

2010-03-02 @ 15:35:19

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0