Hej mitt vinterland.

Såg att sambon fotat snön utanför huset igår, ska bli kul att jämföra kommande år i mars om det är lika mycket!!!



Nu ska Olle & jag städa hallen, sen blir det en sovstund för oss båda. Inte varit bra sömn inatt alls. Men han är vid ganska gott mod & jag får sitta själv små stunder. Sen kommer han & säger "SITTA!" med sträng stämma!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Hej!



Jag ville ju veta hur du gör så med dina bilder :)

Får jag det ;) snälla!

2010-03-03 @ 11:43:24
Postat av: Jessica T

Fina bilder. Ja så här mycket snö dröjer det nog innan vi ser igen.

Hoppas Olleplutt piggnar till.

2010-03-03 @ 13:25:00
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0