Hur blidkar man en man?!

Med detta såklart:




Satt & kollade på vilken Ixus kamera jag skulle ha, och upptäckte att en tv kostade ju lika mycket/lite som en kamera.
Jag har flyttat möbler från Essies rum till vårt sovrum, men den där gamla stora dumburken vi hade där tog ju sån ful plats....
Åkte ner till OnOff direkt när sambon kom hem.
Kom hem med en kamera (lite billigare modell men verkar vara helt okej, ska bara läsa igenom bruksen så det blir rätt vardagsinställning...ser ju redan klar skillnad på bildkvalitet!! ) och en tv med liten söt antenn till.
Nöjd är jag & kommer snart återgå till sängtv-tittande.
Fjärrkontrollen har gått sönder till boxern däruppe, vilket gjort att man inte "orkar" kvällskika på nåt då man ju måste resa sig upp för att byta kanal i reklampauserna....


gammal tv...ser ni mastodontantennen bakom? Skulle kunna tro att jag pejlar rymdvarelser med den!
Om nån vill ha den så får ni den gärna! 8tv alltså...antennen ska jag fortsätta använda så jag är beredd när rymdinvasionen väntar...)


Ny fin tv & söt antenn.
Den ska upp på väggen sen, men jag orkade inte både installera tv, kamera & borra i väggarna idag!

Varför behövde sambon blidkas då?
Nja...han skulle nog inte bry sig om vi hade en tjock tv i hundra år, kanske skulle märka om tvdosan gick sönder.
Antennen som va innan & boxern har han nog inte ens sett. men jag ser dem varje dag!
Några foton tar han aldrig & ansåg nog att kameran jag hade var sprillans ny.
Så ja, lite revben behövdes, men inte lika mycket som jag trodde!
Undrar om det räcker med revbenspjäll om jag går & köper ett nytt kök & badrum?!?!



Nu blir det lite mer Lets dance, Solsidan & sen runda med B innan provtitt däruppe!





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0