Inte jag...

....som skickar skumt mail från min hotmail om nån Iphone.
Blev lite förvånad igår när jag på jobbet fick ett mail från mig själv. Vi kan ej gå in på hotmail på jobbet så det verkade ju väldigt underligt!

Sen har det kommit massa mess & mail om vad jag skickar för lurigt.
Datorn för övrigt beter sig underligt så det är nog nån slags trojan som tagit sig in. Datorn liksom går på spinn hela tiden.
Får väl se vad som sker..

Ikväll är mitt huvud ett stort GÄSP! Känns inte alls kul att jag nu måste vänta på sambon tills 22:10, gå ut med Baloo innan jag kan krypa ner i sängen.

Ungarna fick varsitt par PonyBlinkeskor.
SkoMax som ligger utanför mitt jobb lägger ner & har stor rea.
Hittade flera par skor till mig också, men väntar om de sänker ännu mer. Ett par blev jag så kär i men tyckte att 700kr för finskor är lite mycket trots 50% väntar tills det blir halva halva :)

Iallafall sprang båda runt som tokiga med sina blinkande fötter. Underbart söta & tyvärr slut på batteri i kameran!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Å Oscar vill så gärna ha blinkeskor.

Kan du tänka dig att handla åt mig. Hör av dig i så fall.

2010-03-16 @ 22:50:26
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0