Ledig torsdag!

Med mycket på schemat!

Det tråkiigaste hr jag strukit från listan. Jag har haft ont i lederna ett tag, (mer än vanligt) Speciellt höger axeln som inte gått att böja bakåt & är apsvårt att kamma sig & annat. (sen jag drog min tunga resväska i Göteborg i januari)
Ringde vc igår & skulle ringt nu för att få en tid.
Men idag känns axeln som den andra så kanske fick bukt med min medicinering alvedon/ipren/diklofenak till slut.
Är så van att ha det såhär vid denna tiden på året så det kan vänta några dagar till att bli klämd på. :o)

Istället återgår vi till den ursprungliga torsdagsplanen:

Torget
Polisen - ska fota mina små brottslingar så de släpps ut ur landet i maj.
Träffa Kakan & Liam en sväng, dock ute på lokal då jag är superförkyld & inte få fingra på han idag...
Sen hem för att åka till jobbet & ha en trevlig utekväll med kollegerna.
Vi ska till AnnaGretas & äta tapas. Mumma!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syter

ha ha din envisa, ta me mindre saker så blir inte väskan så tung.. Krya å ha en underbar helg! kram

2010-03-27 @ 10:57:04

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0