Lilla Kämpen i tidningen!

Ni har väl inte missat jätteartikeln om Liam idag?!
Tycker den var bra skriven & jättefina bilder!
Det är så underbart häftigt att allt gick så bra till slut eller hur?!!
Jag kan knappt tro att han verkligen varit så liten.
Tycker han ser "stor" ut på kortet där han är nyfödd, på film jag sett ser man precis hur riktigt yttepytteliten han är. Och den lilla miniblöjan...och den var alldeles för stor..



Imorgon ska vi träffa sötnöten en stund, jag ska till grannbya & fixa pass till barnen inför den hägrande Kreta resan!

Idag när jag kom hem efter hämtat Baloo hade sambon fixat egengjord kinamat. Ungarna var helt tokiga i den & de åt minst lika mycket som oss båda två! Med pinnar såklart!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Oj.. måste skaffa den tidningen och läsa om lille Liam. Ja tänk vad allt gick bra, till slut. Så skönt. :-)

Du får hälsa till dem:-)

2010-03-25 @ 08:27:24
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anneli

Missade dessvärre denna artikel för vi har inte tidningen längre. Synd, hade varit kul att läsa om dom.

Men shit, pinnätande barn!? Inte ens jag klarar av pinnar =)

2010-03-25 @ 19:16:11
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Linda S

Jag läste om lilla Liam och förstod direkt att det var "din Liam. Rös i hela kroppen. Härligt när det går bra! :-)

2010-03-27 @ 20:31:38
URL: http://gladaprickar.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0