Lite sömn gjorde susen!

sov 2.5 timme igår eftermiddag, fixade inte att ta hand om Olle själv så sambon kunde som tur va komma hem & leka med honom! Essie & jag satt hela dagen i soffan & stirrade på den lille Piggelinisen som var så rastlös!
Sen somnade jag & Essie strax efter 21 & sov till 7:30!

Nån magsjuka åkte jag inte på, bara buller i magen & så mina leder som nästan totalt låst sig. De blir mycke sämre när jag är stilla hela tiden så blev lite piggare efter en kort långsam promenad igårkväll.
Missade tjejkvällen på jobbet igår & det känns ju lite trist :(

Såhär piggelina är mina små idag:


Essie har fixat med sina kläder & kom ner som "EN TUFF TJEJ" och det hade hon ju rätt i!

Slog mig just hur mycket Essie tar hand och /leker med sin lillebror! Han får (nästan) alltid vara med & hon fixar & trixar med honom. Idag valde hon hans kläder & hjälpte honom att kläa av klä på, det enda hon inte gör är att tvätta honom närman byter blöjan.
"Mamma, man vet ju aldrig, han kanske kissar & bajsar på mig utan med flit!"
'
I eftermiddag eller imorgon ska jag åka till OnOff & köpa en ny kamera. Nu är jag dödens trött på dessa fula bilder det blir i min.
Det blir en vanlig diggis, en canon ixus av nåt slag!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0