Ljusmys!

Jag & barnen sov hos mina föräldrar inatt, jag passade på att måla trappan här hemma igår så vi hade ju inte kunnat gå upp & sova.
(vi har ju en vit målad trappa. Skaffa aldrig en sån!!! Ångrar mig varje dag. Men nu kanske den ser fräsch ut en vecka eller två...)
Lite kludd råkade de bli, får sätta mig med lacknafta & tops sen ;)



Hos föräldrarna åt vi god mat & hade mysigt.
Olle fick nåt spel & vägrade sova.
Somnade 23:30. En enda gång tidigare har han varit sån.
Hjälp tänkte jag, tänk om han slutar gå & sova kl 19:00.
Kändes jättekonstigt & det var nästan som att ha nån annans barn. Han hade fått lite ventoline, så vet inte om det beror på den. Han har ju aiomir annars, men det ska ju ha samma effekt.
Får undersöka den saken. Vet att en del barn blir jättepigga av ventoline, men på Essie har det aldrig blivit så.

När Olle till somnat gick vi ut & hackade hål i föräldras jätte-snövall-gång. Taksnön rasade i veckan så det är en del!
Mina bilder blev ju urdåliga, får se om jag får tag på pappas senare!
Vallen är väl 120-130 cm hög.



Nu blir det shopping på "stan" sen ska vi på stort släktkalas i eftermiddag!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Och jag som har tänkt måla vår trappa vit... Kanske inte ska göra det då.



Angående Olle, kan säkert var ventolinet. Vet med fler som blivit superpigga av det.

Hoppas ni hade kul på kalaset.



Hälsa din mamma, jag har ALDRIG varit så nöjd efter ett besök hos frisören.

2010-03-06 @ 21:36:02
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Verkligen fin trappa!!! Tyvärr är det ju så att man ibland måste välja mellan snyggt och praktiskt. I vårt kök valde vi snyggt...;-)

2010-03-07 @ 12:03:59
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0