Lugnet sänker sig...

OoSnabb långis 06:50-07:50, hämta glömda vagnen på dagis Oo

oO Snabbstädning/tvätt/ducsh av oss alla tre Oo

Oo förmiddagsbesök av Lotten & Melker,  lunch med dem ris kyckling & Uncle Bens Sweet sås. Mumma! oO

oO Essie & jag tjuvbakar cupcakes från Leilaboken när Olle sover Oo 

oO kammar Essies Barbie dockor. Konstaterar att mina som har ett par år på nacken fortfarande har utmärkt hårkvalite (trots mina klippningar, alla mina Barnies är klippta, nackdelen att ha frisör till mamma...) Ska i fortsätttingen skippa billiga kopior med svintohår, två är 25 år gamla, 2st några månader Oo


(bli inte rädda om ni såg Criminal Minds igår....jag samlar inte på dockor...)
 
Oo Sara & Liam kommer på besök & fikar med oss oO




Liam var så nyfiken på Essie & Olle. Nästan så han klarade att snurra över. Olle han skrek BEBIS BEBIS & gav Liam nappen så fort han fick chansen.

Oo Essie, jag & Baloo går till stan i isdreven. Tog en stund med vagnen men den lata madamen vägrar gå längre än till bilen, men idag lovade hon att det ska vara slut med vagnåkande, hon får knappt plats längre oO



oO kommer hem, sambon & Essie leker på snöberget, jag pyntar till fredagsmys & fixar hamburgare. GOTT! Oo

Oo Lugnet sänker sig oO



oO Nu väntar bara slapptv, chips (ja måste ha chips...bara denna veckan också....) Myskväll Oo

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

En härlig dag för er.

Vad gulliga de var med lille Liam. Lucas säger med BEBIS när han ser någon mindre än honom.



Var har du köpt ranunklarna?

2010-03-12 @ 20:55:13
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lindha

Konstaterade lite ledsamt att Olle INTE är nån bebis längre. Men jag låtsas det ändå :)

2010-03-12 @ 21:09:09
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0