Lyckad helg!

Jag är så lyckligt lottad att ha min fina braiga familj!
Helgen har varit så perfekt det bara ka bli. Bara sambon som vi saknade allihopa.

Igår var vi på Almenäs med alla fastrar, farbröder, kusiner & kusinbarn.
Det  är många människor så att vara hemma hos nån går inte längre :)
Pappa har fyra syskon, vi är 13 kusiner & så alla kusinbarn mellan 0-10 år. Fullt ös kan jag lova!
Huvudpersonen var min lilla farmor som fyller år imorgon.
Hoppas vi fått hennes gener & håller oss så pigga & fräscha ända tills vi fyller 86 år.
Hon & hennes sambo, som passerat 90-gränsen är fortfarande på benen & är ofta ute & dansar.
Underbart att se de söta tu!

Efter middagen där var jag & mina syskon & tv kusiner här.
Bastade läääänge & kom inte i säng förräns 2:15.
Olle vaknade kl 7 så det vart bara att stiga upp :O)

Min syster kom ner från sin madrass efter en stund så då gick jag ut med Baloo. Skönt, kallt men ändå vårigt.
Dagen fortsatte med städ sen middag hos föräldrarna.
Nu ikväll har jag & barnen badat.
Nu väntar mys med Essie när Olle somnat!!


Hoppas ni haft en lika undebar helg!!!!!!!!!!!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Härligt med lyckade helger! Vår helg blev ju inte så lyckad pga yttre omständigheter ;-)



Ang. dagen; du har ju helt rätt - varför gick jag inte till Lilla Caféet?????? Helsnurrigt för varje gång jag varit där med barnen/barnvagn så har jag verkligen velat gå dit men tänkt att det kanske inte är så anpassat för just barnvagn och så och vad händer? Nu när jag har chansen helt själv så glömmer jag bort stället......tack för påminnelse!!!!!

2010-03-08 @ 18:39:32
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Frida

Hur mysig helg som hellst, å en liten ängel gjorde ja på skaren nånstans, ut å leta!

2010-03-08 @ 21:35:45
Postat av: Jessica T

Så härligt. Familj är bra! Framförallt braig.



Kram på dig.

2010-03-08 @ 22:13:06
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0