Skåne & Melodifestival!

Vi åkte till ut till Skåne igår & grillade korv & busade i snön!






Tre timmar i härliga vintersolen :)

Sen var det ju dags för melodifestival!
Kakan, Putte & Liam kom på besök. Vi åt Lax, potatismos & massa annat gott.


Ojoj vad Essie & jag är lika ibland. Tänk att jag är så söt (mohaha...)


Wasabiröra, Wasabi, cremefraiche & philadelfiaost, Spenatsallad: spenat, rödlök tomater, persilja, hallonsylt & hallonviäger. (ska vara fetaost också men hade ingen) Romröra från Kanonaden.
Till det hel laxsida & potatismos med persilja.


Putte blev visst blå när jag skulle ta bort röda ögonen :)

Trevlig dag & kväll vart det igår iallafall! Kul att äntligen kunna umgås på hemmaplan!!!!

Nu blir det Kålpudding, potatis & sås. Sen ska jag ge mig på långtur med B & fixa lite mat till han. Helt slut i tunnan missade att köpa ny mat igår. Men han blir nog lycklig om han får äta frolic tills imorgon!

 

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

va mysigt, njut av vinterdagarna, snart e de vår!

Kära syster, kanske en liten kurs i fotoredigering, men de e ju voolt att bli smurfblå i fejjan! kram

2010-03-14 @ 17:20:46
Postat av: Anneli

Ser ut att ha varit en himla mysig dag! Himla fina bilder =)

2010-03-14 @ 21:08:24
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0