Snart dop...

..om ett par veckor blir det myspysdop för min lille gudson Liam.
Letar presenter & försöker få till ett litet spex till fikat :)
Får se om det lyckas övertala någon att göra det "vackert" ;)

Har ni nåt bra presenttips så mottages det gärna. Kan alltid vara bra med nya ideer!

Annars inte så mycket att förtälja denna dagen.
Jag är halvsjuk, sus&dus i öronen. Vet inte hur många gånger jag frågat mina kunder idag vad de säger.
Riktigt jobbigt att koncentrera sig på telefonprat när man knappt hör nåt för det låter som nån slags riddare vandrar runt i huvudet med sina stålskor.
Men massa panodilbrusthe & halstabletter så har jag tagit mig igenom även denna dagen!

På torsdag ska vi ut & äta med min grupp på jobbet & på fredag har vi "taklagsfest" så har verkligen inte tid att bli sjukare nu!
Taklagsfesten för de har byggt om den byggnaden jag jobbar i & då har det varit förspikat i vår ljusgård i mer än 6 månader. Men nu är det nya glastaket på plats & äntligen får det stora trädet & fiskarna lite ljus igen.
Det måste vi ju fira lite!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0