Underbara väder...

..så sitter man inne...
Får nog bli ändring på det efter maten.

Tänkte ge Kolapajen en chans till för att riktigt trötta ut mina syskon & deras män imorgon.
Måste bara göra botten glutenfri.
Det är väl inte gluten i havre?!
Men måste nog ändå ha lite glutenfritt mjöl i för annars binds nog inte botten ihop.
Jag får leta recept helt enkelt.

Godiset igår var Malteser. Älskar dessa små chokladbollar.
Filmen var riktigt bra! Bättre än den andra.
Jag blev bara så irriterad för jag kom på att jag missat läsa tredje boken!!
Jag måste helst läsa böckerna innan jag ser filmen.

Hoppas också på bokleverans i helgen, tredje & fjärde boken i Twilight serien bytes mot film!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Hoppas det gick bra med kolapajen, är övertygad om att den är god ;-). Visst är det gluten i havre, jag tänkte bjuda på chokladbollar till en glutenallergiker och det gick inte just pga havregrynet, men det har du säkert redan kollat upp =).



Aha...Malteser...har jag nog aldrig köpt, bara sett på reklamen ;-)



Gillade också sista Milleniefilmen massor, när det gäller Twilight så har jag dock bara sett första.



Trevlig kväll!

2010-03-05 @ 20:38:27
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Helén

Hej Lindha. Vet att det kanske är för sent, hoppas att det gick bra. Det är som ovan skrev gluten i havre. Men Semper har egen REN HAVRE som funkar på de flesta, men kolla först så att personen ifråga får o klarar av att äta havre. Har precis fått börja med ren havre till Emma. Hon verkar än så länge klara av det iaf, skönt. Hoppas att det gick bra. Kram

2010-03-07 @ 06:47:48
URL: http://www.metrobloggen.se/dnf

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0