10-22

En helt vanligt dag?!
Nje...en helt hysterisk dag, men en rolig sådan!


Kl 10 kom det två minibussar, gav sambon lite frukost i form av en öl & Yelloshot.
Sen lastade de in Sumo i bagaget & åkte på egna äventyr!

Jag tog barnen till stan för lite smygglutt på bad på espladens fontän.
(flashbacks från typ sommarnätter -93)

Sen trevlig shopping med Olle & Annica, lunch med dessa  Olle sovande, & Kakan.
Sen skogstur med hundarna.

Lekplatspromenad med kusiner & mamma.
Kurragömma & leka pirat & vara osams om vem som ska gå med Baloo..



Sen åkte jag, Essie , Agnes, Olle & Baloo hemåt.
Kusin Emil valde att stanna hemma med de #tråkiga jättegamla dinosarie farmor/farfar...# jag gisssar att ett visst Nintendo lockade ;)

Ett stopp i godisaffären.
Kan inte rekommendera att gå på godisaffär med två fyraåringar & en snart två..
Resultatet blev 1.2 kg godis....
Inte direkt vad jag behöver ha i skafferiedt just nu...
Men vad gör man inte för de små?!?!

Hemma igen kom kvällen sällskap. 
5 barn, två hundar & fyra tjejor blev vi.
Hög ljudnivå, en del smällar men så himla trevligt!!
TACK mina fina tjejor för en trevlig dag & kväll!!!


Smullan, jackson & Baloo fastnade ej p bilden


Nu har lugnet sänkt sig. Olle dippad i säng, Essie & Agnes ska snart krypa ner.
När sambon kommer hem vet ingen...men får väl snitzla en bana in till Essies rum ;)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Hihihihihihi och snart är det kanske din tur =)

2010-05-29 @ 22:09:08
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0