Äntligen maj!

Nu är det vår på riktigt!
Maj bjuder alltid på massa skoj, så nu kommer tiden gå med raketfart!


Baloo i sjukhusbacken!

Idag ska vi ut på cykelrunda.
Ett varv runt sjön borde Essie klara av nu så vi får testa det.
Igår cyklade jag med Olle därbak på min cykel & Baloo brevid.
Det gick ganska bra förutom när Baloo tyckte att min fot såg god ut när den trampade & försökte äta upp den & trampan ;)
Får se om jag vågar ta med Baloo idag. Kan bli lite övermäktigt att hålla reda på en BusBaloo & ha koll på Essie samtidigt.

I eftermiddag ska jag spela in närradio, ett program om "nya" politiker som står på listorna till fullmäktige.
Så läser på & gör ett lite manus över vad Socialdemokraterna arbetar för  här i kommunen.
Ska bli roligt men lite nervöst.
Lilla närradion har ungefär 1000 lyssnare. Det tycker jag är ganska mycke.
Det sänds imorgon, lägger ut länk sen!

Dags att ta tag i dagen!

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0