En ring?!

Ja ni vet ringen, beslutsångest!!

Den blir bredare än den skulle vara för början. Ganska mkt bredare, 9 mm istället för 6 mm.
Från början skulle den vara delad 3*3 & så en slags fattning över båda ringarna.
Nu verkar inte det bli så bra, så då tyckte guldsmeden att det inte skulle vara delat eller skåra alls.
Men då blir det bara en ring, alltså ingen "förlovningsring".

Har med mig bamseringen hem, & ska testa & tänka över helgen.

Vad tycker ni?
En eller två eller skåra eller byta hela konceptet...

kl 17 ska jag testa frisyer hos mamma & hennes kompis Outi. Sen blir det provning till klänningen också DET är roligt!!

Nu ska jag ut & rensa tankarna i rabatterna. Bara en sida av skithäcken kvar sen får jag pyssla med det roliga landet istället. :o)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Åh det där med ringar är ju svårt. Jag har totalt 10 mm (och 2,4 mm höga) och jag ångrar inte mina en sekund. Jag har ju två ändå blir många förvånade att det är två då det är lika mycket "blankt" på varje sida om stenarna. Min förlovningsring är alltså 4 mm och sedan är vigselringen 6 mm (varav 2 mm är stenar och 4 mm är guld).



Jag tycker inte att det behöver vara en skåra om man själv inte känner att det är viktigt att en del är förlovnings- och den andra vigselring.



Men för utseendets skull låter det snyggt med en hel fetingring ;)

2010-06-02 @ 22:48:09
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0