Godmorgon!

Åter till vardagen efter mitt-i-semestern.
Och den var behövlig kan jag lova!
Idag är jag ledig med mina små.
Började morgonen med Baloorunda. Nu blir det tajt att fixa Kretamaten innan bröllopet men det fixar sig nog.
Visst kan man leva på kaffe, ruccolablad & motion i 5 veckor? ;)

Saker faller på plats så jag har släppt bröllopsstressen lite, men den lär återkomma snart.
Igår fick vi tag på både häst & vagn som kör oss i stan till Odd Fellowfesten. (så firar ni midsommar i hembygdsparken kommer ni få se oss en glimt) Först skulle vi åka en bit från kyrkan, (Kulla Kapell) men det är för långt att åka ända till stan så nu blir det nåt annat fordon från kyrkan sen hästapållevagn in till festen istället.
Sen igår ringde en kompis & sa att hennes kusin med kompis gärna hjälper till på festen.
Det har ju hängt som ett ont moln över oss att vi inte haft nån på festen.

I fredags ringde guldsmeden, jag satt i bilen så samtalet bröts, sen åkte vi dit.
Jag höll på att få psykbryt när han sa att den stenen han hade glömt att beställa inte finns att få tag på nu.
(stenen heter savarit & varje leverans kan ha individuell färg vilket gör att man helst måste beställa allt från samma leverans, han hade beställt som vi skulle göra från början med två stenar, men vi skulle ha tre)
Så jag satt där med tårarna nästan framme & bet mig i läppen & tänkte:
- Håll dig! Det löser sig, vi kommer på nåt annat!!!
Vi kom på nåt annat, och det blir bättre än första ideen! Så allt ordnar sig det bättre till slut!

Idag ska jag ringa Sandsjöbaden & höra lite om maten & beställa tårtan.

Nu blir det heldag med barnen & träffa Kakan & Liam i eftermiddag!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

härligt me häst&vagn att de ordnade sig, de måste j u vara för den snygga bilden du ritat =)

2010-05-25 @ 21:14:02

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0