70-talet ska ut...

Skruvat ner hyllor i badrummet...
Äntligen!
Nu ska den blå-orange härligheten ut!

Det kommer bli fiiiint!
Ska nu bara köpa massa triss så resten av boningen kan bli lika fint :)
Skällt lite på Maken som inte lagt ut bra bilder på nätet, får visa en annan dag!

Nu väntar Essie på att få spela...poppis att få sitta i soffan med datorn.
Får nog skaffa eb liten dator oxå så man får sitta ifred :)

Just det...

Fars dag på söndag!
Frågade kidsen om vi skulle ta en byarunda imorgon & köpa nåt till pappa.
Essie såg mycket fundersam ut...
"Varför då? Han har ju fyllt år!!!!"
" Jo men det är ALLA pappors dag på söndag :) "
"Jaha..." butter min, sur röst " Och NÄR är BARNENS dag DÅ?????????"

Tänkte säga julafton, men hade nog fått till svar att vi vuxna oxå får paket då....


Ha en underbar helg! Det ska jag ha!
Måste avika från tema & längta tillbaka till brittsommardagar ;)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

En smart liten böna du har!



Komer i håg att det har funnits en barnens dag. Annars kan du ju säga att det är alla dagar...



Vad spännande att fixa badrummet. Det blir nog superfint, som resten av ert hus är.

2010-11-13 @ 07:25:02
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: tessan

det finns barnens dag med faktiskt, 2011-05-13

;P


Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0