Fem år...

För fem år sedan exakt, satt vi härhemma med familj & vänner & firade Makens 30-årsdag!
Jag försökte propsa på att han visst var värd en god konjak, för vi skulle ju ändå inte åka till BB förräns på fredagen för igångsättning. Stor som ett hus & jag hade gått över 13 dagar.

Den lille Tuffs i magen gjorde inga försök att ta sig ut.
Skämtade lite med gästerna att det drog allt lite i magen, som ett svagt sug, men det hade det gjort många många gånger de sista veckorna.
Skillnaden va bara att de kom med jämna mellanrum på 30-45 min.



Gästerna går hem ca 23:30 vi tar en kort promenad med Ajax.
När vi kommer in & jag gör mig iordning för natten händer allt så otroligt fort.
Hux flux drar värkar igång, jag fattar absolut ingenting.
 Bara att det gör ONT ONT ONT & kan för mitt liv inte ens fatta hur
nån kan stå ut med detta i säkert 15 timmar.
Efter all väntan i magen så fick Tuffs plötsligt bråttom ut :)
Hon är född 3:15 3 nov 2005 Vi hann vara på BB i knappt en timme.

Lycka Lycka Lycka!!
Tur att Maken inte fick sin konjak den kvällen ;)
Men han fick ju världens bästa dagen efter present iallafall!



Vår Tuffs!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: tessan

grattis på din dag ester!!! :)

kram från isabellas m. familj :)

Postat av: Hasse

Hälsa lilla sötungen och gratulera henne på den stora 5-årsdagen!!

Kram

2010-11-03 @ 12:10:21
Postat av: Mia

Helt otroligt vad fort det går! Vilken underbar dotter ni verkar ha!

2010-11-03 @ 14:18:38
URL: http://misenk.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Det kommer alltid vara lika underbart att tänka tillbaka på sådana stunder. Tycker ni är jättefina på bilden, det där huset du pratar om - var är det???????

2010-11-03 @ 20:50:24
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0