Hundblöja nån?

Baloo har intagit:

Pepparkakor med kristyr (ingen av barnen gillade geglevarianten vilket ledde till att Baloo fick typ alla med rosa på..)


Mina små klabbisar som älskade kleta med den rosa gelen, men inte äta...
Peppisarna bakade Essie i söndags med sin farmor :)

Jag rensade bland skåpen & gav Baloo en förpackning med färskfoder (den hade ej utgått, men snart)
Sen när Maken kom hem runt 13:30 började B pipa så smet iväg ganska fort.
Och ja...den där hundmagen mådde inget vidare.
Kl 17 gick vi till Ica & inte var det bättre då...
Klurade på om jag skulle ge han lite ris eller skippa mer mat idag nu ikväll, mamma & pappa hade precis gått & vi hade varit ute på en sketrunda igen.

Rasslar i bakgrunden, vänder mig om & B smiter iväg som en kanon.
Hann inte ens fatta varför han skämdes förräns jag kikade på bordet...
Ostarna! Kexen!
Bra avlsutning att äta upp 1/2 av detta för en redan risig hundmage?!?!




Letar smulor efter grönmögelost...
Jaja...det var meningen att JAG inte skulle föräta mig idag....

Tur att han iallfall är smart nog att vara nykterist så glöggen lät han bli.
Den var förresten helt makalöst god.
Kiviks Äppelglögg med smak av apelsin & saffran.





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0