Kanske nån gång framåt våren...

....får jag mitt nya badrum.
Brukar ta lite tid när vi gör nåt, & vågar inte hoppas på undantag denna gång.
Första steget att riva ut gamla kaklet & mattan gick oväntat snabbt.

Ska försöka hitta nån bild på hur badrummet såg ut innan :) Men det får komma när det är klart.





Detta projekt leder till lite dilemma...
Vill inte skruva i kaklet på lilla toan nere, så göra sig fin sakerna får bo i vårt sovrum ett tag.
Inget bra ljus där men det får väl gå.
Tror det blir att packa en liten sminkväska att ha på lilla toan.



Det ska bli så skönt att ha allt på samma ställe sen... (nu duschar vi i källaren, det har vi gjort nästan hela tiden sen vi flyttade in.) Duscha & fixa sig på samma våning! Lyx!

Men som sagt...förvänta er inga snabba ryck.
Nästa steg blir att bila upp glvet & kolla vart ledningarna är egentligen.
Vi måste byta sida på duschavloppet, och det som finns ser riktigt gammalt & otäckt ut.
Mörkare runt sidorna i betongen, så har vi riktig osis kan det betyda vattenskada.....




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0