Men åh...

...vi tog studiofoto ikväll på kursen, men fotade i RAW och har inge program hemma att spara om i.
Går säkert i kameran men nu är ögonen t r ö t t a så orkar inte dona med det.

men det var kul, men det tog ett tag innan vi släppte loss & då var tiden slut.

Jaja...
Nu sussa...imorgon sista jobbedagen denna veckan.  
Sen väntar en härlig helg med badrumspyssel (knacka loss klinkers från 1949) och tjejfest på lördag!
Ska bli riktigt skoj att träffa (nästan) alla söta flickor! (en del har tyvärr fått förhinder eller sjuka)
Men vi blir runt 11-12 som ska spatsera i skogen, pyssla adventskransar & gips, bada & basta & kanske gå ut.
Äta såklart...bullar & kakor, MAT & efterrätt & lite annat ;)  
Vi får se :)

Nu...direkt till bingen.
Imorgon jobb sen utbildning på stadshuset hur kommunfullmäktige fungerar praktiskt. Ska bli jätteroligt att träffa alla nya!




Min lille Bulle!


Min fina Tuss!


Mamma Mu...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Mia

Har för mig att det går att omvandla i ps. Bättre att ta bilder i raw iomed att det är lättare att leka med dom. Det ska stå i manualen hur du omvandlar..



Lägg ut lite bilder du tar! Ska bli kul att se hur du lär dig.

2010-11-18 @ 12:25:13
URL: http://misenk.blogspot.com/
Postat av: Lindha

Mia: Problem med min dator så jag har inte PS installerat än :)

2010-11-18 @ 13:40:01

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0