Utmaning

...tyvärr glömde jag ställa in kameran igår till Jpeg.
Vi fotade i RAW på kursen i onsdags & jag har inte lyckats få igång PS så kan inte visa upp vår härliga tjejdag/kväll igår.

Utamaningen kommer från Helen :)

4 matprogram jag gärna ser på:
o Halv åtta hos mig
o När den där arga kocken fixar till sunkiga ställen. (svenska)
Tittar ej på nåt mer.

4 saker jag har ätit idag:
o Havregrynsgröt
o Macka med Brieost
o Porterstek
o Äppelpaj

4 smaker jag längtar efter:
o Sushibuffe
o Julmat (all julmat)
o En äkta pasta carbonara
o vinkokta musslor

4 saker på min önskelista
o ett klart badrum
o En spahelg
o En nyare husvagn
o en alliansring

4 smaker som jag avskyr:
o skolmatspotatis
o surkål
o gul banan (grän är gott)
o påskäggsgodis

Ha en bra kväll!

Jag är trött eftergårdagen så ska ladda upp batterierna nu inför en tuff vecka.
Har massor att fixa med.
o Toainredning
o Tackkort
o adventspynt
o möte med S imorgonkväll & heldag/kväll/natt på KF på torsdag. Pju...
o presentinköp till helgens födelsedagsbarn :o) åka till Götet.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Systers sambo

Jag tror du kan använda UFRaw för att spara om raw-bilderna. Du hittar det här: http://ufraw.sourceforge.net/index.html

Opensource (Gratis)

2010-11-23 @ 00:05:59

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0