Fotokurs

Vi går på fotokurs, jag, SötaSussi & Pappa.
Det är nybörjarkurs, så alldeles perfa för mig!
Även massa redigering till vissa förtret ;) men jag gillar det! Ska bara fixa PS igen till denna datorn!

Igår gjorde vi mörkerfotografering.
I avsaknad av stativ så fick det bli som det blev!

Mycket träna på bländare & slutare. Hon som hade kursen sa att hon börjar på 10 10 & sen går man upp/ner osv.
Lång slutartid släpper ju in mkt kjus men tar då tid på sig.
Fick en rolig spökbild när Pappa & en till gick förbi när min kamera skulle fota:



Så nu vet jag hur jag kan ta spökfoton att tjäna pengar på ;)

Men det var kul att se skillnaden när man själv ställt in kameran på M



Rattat upp slutartiden så blir natta dag :)


Frusen Sussi med sin jätte-låne-kamera

Nästa vecka blir det produktfoto...vad ska jag ta med mig & ta kort på då?



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

hahahaha.. ja snygga bilder känns LÅÅÅÅNGT bort än så länge!!

2010-10-15 @ 11:42:08
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0