Glömde...

....mina nya kläder på jobbet :(
Köpte två jättefina tunikor, ett stickat armband & pantalonger (är bara tvungen att använda det 80-tals ordet ;) )
på Indiska idag.
Skulle packa nu inför imorgon så kom jag ju på att kassen står i ljusgården på jobbet. Eller på mitt office.
Jobbar ju inte imorgon så det får bli andra outfits på vår lilla utflykt.
Ja iåförsig ingen utflykt somkräver några större modegrejer, ska bara åka til Göteborg & inspektera min syster.
Var längesen (med våra mått) vi träffades i just Götet så då måste jag åka dit.

Essie ska följa med & hon går här redan & frågar när vi ska åka....
Olle ska vara hemma med Maken så de ska gräva & lägga sten. Olle ska vara med farmor också så han konstaterade att Mamma & Etter åka tåg. Olle & Pappa geeeeva ute.
Baloo får nog stanna hemma. Vet inte hur jag löser ett ickestillande barn på tåg & en hund också som ej får vara överallt. Kanske bra att ta med han iåförsig för då kan jag inte jaga runt på Essie...

Hur som haver ska det bli kalasroligt att åka hemifrån litegrann! Vet ej om vi stannar till lördag eller söndag än.


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0